Na liście produktów oraz na stronie ze szczegółowym opisem produktu znajdziesz przycisk "Dodaj do koszyka". Klikając te przyciski wybrany przez Ciebie produkt trafia do Twojego koszyka. Wkładanie produktów do koszyka nie jest równoznaczne z ich kupowaniem. Przed przejściem do kasy, możesz dokładnie przejrzeć swój koszyk i usunąć produkt omyłkowo włożony do koszyka lub zmienić ilość sztuk danego produktu. Następnym krokiem jest przejście d...

Czytaj więcej

Do każdego zrealizowanego zamówienia dołączamy dowód zakupu, fakturę VAT lub paragon fiskalny. Aby otrzymać imienną fakturę VAT, osoby fizyczne, zobowiązane są do podania numeru PESEL w formularzu rejestracji lub podczas składania zamówienia w kroku 1 z 2 w formularzu  "Dokument sprzedaży". Zgodnie z Ustawą z dnia 29 lipca 2011 r. o zmianie ustawy o zasadach ewidencji i identyfikacji podatników i płatników oraz niektórych inny...

Czytaj więcej

Produkty sprzedawane przez nasz sklep, posiadają gwarancję producenta lub importera obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu lub w karcie gwarancyjnej. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych ...

Czytaj więcej

Rejestracja nie jest wymagana aby dokonać zakupu, lecz bardzo ułatwia dokonywanie kolejnych zakupów w naszym sklepie. W naszym sklepie internetowym rejestracja odbywa się szybko i łatwo. Zarejestrowany Klient, który posiada konto w naszym sklepie nie musi ponownie wprowadzać danych odbiorcy przy kolejnym zakupie. Wystarczy zalogować się do naszego sklepu podając adres email oraz hasło podane przy rejestracji.

Czytaj więcej

Dziękujemy za korzystnie z działu Pomoc naszego sklepu internetowego. Aby ułatwić Ci korzystanie z naszego sklepu, w tematach pomocy staramy się opisać każdy aspekt jego użytkowania w jak najbardziej prosty i wyczerpujący sposób. W miarę potrzeb, tematy pomocy są cały czas modyfikowane a nowe tematy pojawiają się gdy tylko zachodzi potrzeba opisania danej części lub działu naszego sklepu. Twoja opinia jest dla nas cenna. Jesteśmy otwarci na Twoje sugestie. Jeśli ...

Czytaj więcej

INFORMACJA DLA OSÓB, KTÓRYCH DANE BĘDĄ PRZETWARZANE W rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako „RODO”) informujemy, że: Administrator Pana/Pani danych osobowych jest SimSerwis Damian Złoch z siedzibą przy ulicy Sosnowej 1, ...

Czytaj więcej

Operatorem Strony Internetowej i Sklepu Internetowego SIMSERWIS znajdującego się na stronie www.simserwis.pl jest firma: SIMSERWIS Damian Złoch ul. Dąbrowskiego 31 84-230 Rumia NIP: 958-125-22-21 Regon: 192863440 Nr wpisu do Ewidencji Działalności Gospodarczej nr 2397 prowadzonej przez Wójta Gminy Wejherowo. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania przez Klientów ze Sklepu Internetowego SIMSERWIS dostępnego pod adresem www.simserwis.pl oraz oferowan...

Czytaj więcej

Koszty dostaw obowiązują jedynie na terenie Polski.   Przedpłata Pobranie Przesyłka kurierska 16.99 zł 19,99 zł       InPost Paczkomaty 12.00 zł -----       Opłata za każdą kolejną sztukę 2.00 zł 2.00 zł  

Czytaj więcej

Akceptowane przez nas formy płatności: Przesyłki kurierskie: przedpłata, płatność gotówką przy odbiorze przesyłki, dla zamówień o wartości do 2 000 zł.   Przesyłki z odbiorem w InPost Paczkomaty: przedpłata.   Dane do przedpłaty na konto bankowe: SIMSERWIS 84-230 Rumia ul. Dąbrowskiego 31 nr konta: Idea Bank 52 1950 0001 2006 0892 8256 0002 W tytule przelewu prosimy podać numer...

Czytaj więcej

Jak wygląda proces składania reklamacji? Dodaj zgłoszenie reklamacyjne korzystając z formularza dostępnego poniżej. Poczekaj na nadanie numeru reklamacji (RMA) - otrzymasz go drogą elektroniczną w ciągu 2 dni od przesłania zgłoszenia. Przydzielony numer RMA umieść na paczce obok listu przewozowego i zabezpiecz go przed zniszczeniem. Przesyłki bez widocznego numeru RMA nie będą przyjmowane. Informacje szczegółowe Towar musi byc zapakowany w s...

Czytaj więcej